Często zadawane pytania.

1)  Jak znaleźć odpowiedni towar?
 
W naszym sklepie możesz znaleźć poszukiwane artykuły biurowe na dwa sposoby:

  • Poprzez wpisanie nazwy towaru w okno wyszukiwarki w prawym górnym rogu na stronie głównej, a następnie naciśnięcie ikony z lupą lub klawisza ENTER.
  • Poprzez menu kategorii znajdujące się w kolumnie po lewej stronie ekranu strony głównej.
 
Jeśli nie znalazłeś poszukiwanego towaru na naszej stronie skontaktuj się z nami telefonicznie a postaramy się pomóc Ci odnaleźć poszukiwany towar.
 

2)   Jak złożyć zamówienie?
 
Po wyszukaniu towaru w sklepie należy kliknąć zielony przycisk „Dodaj”, aby umieścić towar w koszyku. Wpisując obok przycisku „Dodaj” odpowiednią liczbę możesz zamówić stosowną ilość towaru. 

Po wybraniu wszystkich towarów, w celu złożenia zamówienia, należy przejść do koszyka. W tym celu należy kliknąć w tekst pod ikonką koszyka w prawym górnym rogu. Tekst ten na bieżąco informuje o aktualnej wartości zamówienia.

Po przejściu do koszyka, należy kliknąć przycisk „Złóż zamówienie”, następnie wybrać formę przesyłki i sposób płatności. 

W dalszej kolejności wymagane jest wypełnienie formularza danych zamawiającego.

W przypadku chęci otrzymania faktury należy wpisać nazwę, adres oraz NIP firmy. W razie braku tych danych wystawiany jest paragon.

Następnie należy zaakceptować regulamin sklepu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz kliknąć przycisk „Wyślij zamówienie”.
 


3)  Jak zapłacić?
 
Wybierz wygodną metodę płatności:
 
  • Za pobraniem (przy odbiorze) 
  • Przedpłata (online - payU albo zwykły przelew)
  • Gotówka przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym

 
4)  Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
 
a) ze względu na to, że sklep posiada własny magazyn, do realizacji zamówień z płatnością online lub za pobraniem, przystępujemy bezzwłocznie.

W przypadku, gdy takie zamówienie zostanie złożone do godz. 12, dostępny towar wysyłany jest tego samego dnia, o ile jest to dzień roboczy.

W przypadku złożenia zamówienia w dni wolne od pracy, realizacja następuje w pierwszy dzień roboczy, następujący po święcie.
 
b) w przypadku zamówień z opcją płatności zwykłym przelewem, realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie otrzymania płatności.


 
5)  Jakie są koszty dostawy?
 
Koszt wysyłki towaru jest uzależniony od sposobu dostawy oraz sposobu płatności i wynosi:
 
a)    Kurier:
 
  •       Przedpłata - 20 zł 
  •       Za pobraniem (płatność u kuriera) – 25 zł
 
b)    Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 300,- zł
 
c)    Dostawa gratis na terenie Bielska-Białej przy zakupach powyżej 150,- zł
 
d)    Gratis - odbiór własny w sklepie.
 
Jeśli waga zamówionych produktów przekracza 30 kg, sklep ma prawo doliczyć dodatkowe koszty przesyłki zgodnie z cennikiem według wagi zamówienia. Wówczas obsługa sklepu kontaktuje się z klientem, w celu uzyskania akceptacji dla wyższych kosztów dostawy. 


 
6)  Jak zwrócić, wymienić, zareklamować towar?
 
Do czasu wystawienia dokumentu (faktura, paragon) klient ma możliwość wycofania się z zamówienia. W takiej sytuacji konieczny jest kontakt telefoniczny ze sklepem.
 
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (Ustawa z dnia 2 marca 2000r. "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). Rezygnacja jest możliwa tylko, gdy towar nie był w żaden sposób używany oraz nie został zniszczony, a jego opakowanie nie zostało naruszone.
 
Towar do zwrotu należy odesłać razem z dowodem zakupu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na konto wskazane przez Klienta (dane do przelewu należy wysłać na adres: kontakt@biurodostawa.pl podając także numer zamówienia).
 
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać z gwarancji u producenta (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
W przypadku skierowania reklamacji do sprzedawcy lub powstania uszkodzeń mechanicznych, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod adres FHU WERT-BIS, ul. Orkana 19, 43-300 Bielsko-Biała, dołączając do niego fakturę, a także wysłać e-mail (na adres: kontakt@biurodostawa.pl) przedstawiając powód reklamacji oraz numer zamówienia.

Nie będą przyjmowane paczki za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar uszkodzony/wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeżeli będzie to niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne produkty o podobnych właściwościach. Koszty przesyłki towaru reklamowanego sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
 


7)   Jak założyć konto w sklepie?
 
W celu założenia konta należy kliknąć w napis „DODAJ KONTO” w prawej, górnej części strony.
Konto warto założyć z następujących względów:
  • oszczędność czasu, 
  • wygoda zamawiania, 
  • dostęp do informacji o promocjach, nowościach, zmianach w regulaminie itp. 
  • możliwość udziału w konkursach organizowanych przez sklep.


8)  Czy ten sklep jest bezpieczny?
 
Sklep jest własnością firmy prowadzącej sprzedaż artykułów buirowych od 1990 roku, posiadającej swoje fizyczne punkty sprzedaży, z lokalizacjami podanym tutaj.
Nad bezpieczeństwem płatności online czuwa renomowany partner payU.
Transmisja danych odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości.
PayU spełnia rygorystyczne, międzynarodowe standardy bezpieczeństwa.
 
 
Zgodnie z treścią art. 24 ustawy z dnia 29 października 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż rejestracja w naszym serwisie oznacza dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych (również adresu e-mail) dla celów marketingowych. Jednocześnie oświadczamy, że dane te wykorzystane będą jedynie do finalizacji zamówienia oraz kontaktu naszej firmy z Klientami, nie będą sprzedawane, ani przekazywane osobom trzecim.
 


9)  Co zrobić jeśli nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia?
 
Najpierw sprawdź czy przypadkiem wiadomość nie trafiła do śmieci lub spamu. Jeśli nie, skontaktuj się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo.
 
 
 
 
 
 
 

Producenci

Towar dnia

Toner zamiennik HP 85A czarny (CE285A) Smart Print

Cena: 37,18 zł z VAT